keskiviikkona, huhtikuuta 01, 2015

Enbuske, feminismi ja Kimi

    Tapaus Kimi ja päivän feminismikeskustelu: 

    muistatteko kuinka toimittajat leimasivat rasistisen ivallisesti sitä että ajaja, maailman yksinäisin ja vaarallisin urheilija, ei halunnut puhua tai osannut puhua, että hänen älykkyytensä ja maailmansa on eritavalla asemoitunut? 
    Sama juttu kouluissa, pojat häpäistään ja syyllistetään siitä, että eivät ole tyttöjen tasolla vaikka poikien aivojen biologinen kehitys tapahtuu aivan eri vaiheissa kuin tytöillä. Miettikää nyt tätä feminististä totalitarismia kouluissa, joka ohittaa kaiken biokognitiotutkimuksen.   

    Pojat murskaavaa ideologiaa.

    Jotta tytöt olisivat parempia. Kategorisesti ja asetelmallisesti.






    Itse en jaa Enbusken oikeistolaisia ja talvisotaa ihannoivaa oikeistomachoismia ja joukkomurhaaja Kekkosen palvontaa  mutta ymmärrän todella suomalaisten miesten ihmettelyn ja tuskan feministien rasistisen vihan alla. Koulukokemuksia.

    Suomi kun on maailman tasaverrtaisin maa monen tilaston perussteella - naisille.

    Ei miehille.















    taide - https://www.facebook.com/kalliokunsthalle














1 kommentti:

Arhi Kuittinen Finnsanity kirjoitti...

Mistä tässä on kysymys:

" Tytöt uupuvat kaksi kertaa poikia enemmän lukiossa "

Tytöt opetetaan pätemään kouluissa.

Tytöt eivät opi tiedon takia vaan kelvatakseen opettajalle ja äidille. Lukiossa heidän itsetuntonsa on kyseessä , ei se, että he haluaisivat ymmärtää tai oppia tai kyetä olemaan itsenäisiä tulkitsijoita raakatiedolle.

Koulu ei opeta suhteellisuudentajua koska koulu opettaa eliitin näkökulmasta sensuroitua "tiedon konsensusta", harkitusti rajattua ja leimattua tietoa mikä näkyy varsinkin talvisodan ideologisessa paatoksessa oikeiston ihanteiden ja rajausten iskostamiseksi.

Pojat mielestäni osaavat kapinoida ja suhteellistaa tietoa tyttöjä paremmin koska he joutuvat tekemään äidintapon eli irtautumaan äidistä paljon aikaisemmin kuin tytöt - ihan psykoseksuaalis-biologisena kehitysvaiheena.

Koulu systeeminä ja ideologian toteuttajana käyttää törkeästi hyväkseen tyttöjen vahvempaa imitaatiovaistoa ja opettajat saavat siitä vallantunnetta.

Koulujärjestelmä on enemmän opettajia kuin oppilaita varten.

Karmaiseva yhteiskunnallinen seuraamus on se, että koulu luo alamaisia, politiikkaa ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka kerjäävät eliitiltä kiitosta,

jotka eivät ymmärrä kun valtaa käytetään eliitin etuihin eikä hyvinvointiyhteiskunnan resurssien puolesta.

Eliitti on ikäänkuin ikuinen opettajaäiti, jota lapsen rooliin jääneet alamaiset lopun ikäänsä pelookkaana ja sokeana ihailevat ymmärtämättä roolipeliä, ideologiaa massamedian ohjaajana, valheiden päämäärätietoisuutta ja vallan olemusta.


http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/uupumus-vaivaa-lukiossa/2012820?pwbi=1a6228bbb6557c140c1a30a59ad47603