keskiviikkona, huhtikuuta 13, 2016

Mainonnan todellinen merkitys



Mainonnalla on kaksi päämäärää.

Joita sinulle ei kerro massamedia eikä pappi.

a)

Mainonta yrittää saada sinut tuntemaan vain yhden tunteen, yhden tunteen valtaan jotta ajatuksia ei tarvita, ei tulkintaa, ei ymmärrystä


b)

Mainonta pyrkii herättämään aidon muiston ja liittämään esineen tähän muistoosi, joka ei kuulu muistoosi.


+ bonus

c)

Tärkein TAKTIIKKA STRATEGIAN a+b toteuttamiseen on häpeän paine. Varsinkin naisille suunnatussa mainonnassa on häpeän uhka johon viitataan tai jota väistetään "minidramaturgiana" jotta "uusi muisto" olisi "eheä".



Suurin tuntematon analyysi:

 delta)

 Kerron suuren salaisuuden tunnetusta elokuvasta.

  Blade Runner ♈

kertoo mainosmaailmasta, mainonnan strategioista ja mielen käristymisestä mainonnan alla.
























































Ei kommentteja: