maanantaina, heinäkuuta 29, 2013

Seksuaalirasismi ja oikeisto kirkon suojeluksessa


Sairausluokituksesta homoseksuaalisuus poistettiin meillä vasta vuonna 1981 - kirkko vastusti sairausluokituksenkin poistoa kuten vastusti kriminalisoinnin poistoa.
Tähän sairausluokitukseen vedoten poliisit saivat jatkaa pamputtamista, rahan ja seksin kiristämistä ja raiskauksia, jos joku "avoimesti" oli homo, uhka fasistiselle ja kristilliselle heterohegemonialle, siniselle Suomelle.
Ihmiset pelkäävät vieläkin eivätkä uskalla kertoa kokemuksistaan poliisin käsissä.
Poliisilla oli omia luotettuja homoraiskaajia, joita päästettiin vangittujen homojen putkiin.

Suomalaiset eivät voi ymmärtää kokoomuksen ja keskustan  oikeistohegemoniaa ja muiden puolueiden kumartelua hallituksessa kun eivät ymmärrä oikeistolaista väkivaltahistoriaa, uhkailua ja salaliittoja virkamies-Suomessa.
Suomihan sai jonkinlaisen sananvapauden vasta 1945 liittoutuneiden painostuksesta.
1930-luvulla jouduit oikeistofasistisessa Suomessa kirjailijana vankilaan, jos et totellut konservatiivien sensuurisäädöksiä.

Kirkko on myös vankka oikeistomilitarismin tukija sotilaspappeineen - verorahoilla kustannetaan sotilaspappien palkat militaristisen kristinuskon edistämisestä, varusmiesten taivuttelua Naton sotiin,  Afganistanin sodan siunaamisesta.

Olemmeko yhä jatkosodassa?

Ainakin olemme matkalla äärioikeistolaiseen Natoon - valtionkirkon aseistettujen pappien toimiessa Afganistanissa ja ampumassa vieraassa maassa "hyökkääjiä", vääräuskoisia, toisuskoisia.
Kirkon siunaama armeija toimittaa nyt palkkasotilaita Natolle tuntemattomiin sotatoimiin, n. 250-350 veronmaksajien kouluttamaa sotilasta on jo nyt Naton kenraalien suorassa käytössä journalistien pysyessä hiljaa armeijan Nato-luisusta.

Kun arkkipiispa Mäkinen teki kirkolliskokoukselle esityksen homojen puolesta rukoilemisesta, hän ei antanut lainkaan esitystä seksuaalitasa-arvosta ja ihmisarvosta.
Eli arkkipiispakin tukee seksuaalirasismia "perinteenä".
Piispainkokouksen perhervojen lausunto ilmaisee selvästi, että vain heteroseksuaalisuus on "kristillistä" kirkon "siunaamaa" seksuaalisuutta.
Lutherin mukaan kirkko/papit eivät saa sekaantua ihmisten makuuhuoneeseen.

Joten kirkko on vakaasti konservatiivisen pienen vähemmistön asianajaja ohuen suvaitsevaisuus-propagandaverhon suojassa.  
Arkkipiispaa huolestuttaa kirkosta eroaminen mutta häntä ei huolestuta epädemokratia ja äänestäjiä tarkoituksella hämäävät ja torjuvat kirkollisvaalit - seurakuntalaiset eivät tiedä vaaleissa, ketkä ovat liberaaleja koska seurakunnat estävät selkeän keskitetyn tiedottamisen ehdokkaiden linjauksista ja sitoumuksista ja sallivat perinteisiin takertuvien konservatiivien esiintyä "uudistaja"-nimikkeillä. Kirkko on kuin kieltolain Chicago.

Kirkolliskokousedustajista n. 74% on viidesläisiä (amerikkalaistyyppisiä kalvinisteja) ja ehkä n. 8% lestadiolaisia.
On aivan turha esittää kirkkoa ja kirkon Vatikaania, oppia ohjailevaa kirkkohallitusta, liberaalina.

Perinne ei voi olla koskaan arvo, jos kirkko vetoaa ns. Jeesukseen:
 Jeesus kumosi kaikki juutalaisuuden uskonnolliset rituaaliperinteet ja uhrikuttuurin. Aivan kaikki.  Eettisesti. Moraalisesti.

Uskonnollinen vallankäyttö ja alistaminen oli Jeesukselle kauhistus.
Siksi Jeesus oli protestantti eikä arkkipiispojen tekopyhyyden ja laajan kirkollisen vallanhalun siunaaja.

Kirkko on nyt massojen houkuttelija ja hyssyttelijä perinteillä ja magiarituaaleilla mutta ytimeltään kova oikeistolainen  poliittinen toimija.

Kuntapolitiikassa kirkko on  onnistunut estämään kaikki vapaa-ajattelijoiden hautausmaahankkeet ja opetushallituksen kautta uskonnollisten vanhempien lapsilla ei ole uskonnonvapautta vaan lapset pakotetaan valtion valvomissa opetussuunnitelmissa valtonkirkon tunnustukselliseen uskonnonopetukseen vaikka poliisin avulla.
Vain vanhempien lupa vapauttaa lapsen ET-opetuksen valintaan.

Kirkko taiteilee nyt törkeän tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin suojissa.
Kirkko väittää että sen katon alle voi mahtua kaikenlainen uskonnollisuus ja kutienkin kirkko väittää olevans aprotestanttinen yksilönvapauden kirkko valtionkirkkona.
Ev-lut kirkko ei ole protestanttinen ja itsenäinen vaan pelkästään valtaliitto, joka opportunistisesti ja moraalittomasti kerjää huomiota ja rahaa myös seksuaalirasisteilta kuten vanhoillislestadilaisilta.

Kirkko on pelkkä verotusoikeuden ympärillä toimiva elitistinen valtakonstruktio ja kulttuurihegemonia etuoikeuksineen ja verohelpotuksieneen oikeiston tukena, jolla ei ole mukamas selvää linjaa eikä eettisiä linjanvetoja. 

Kirkon merkitys oikeistolle on julistaa ihmisen muuttumattomuutta ja että ihmisen tiedostamisen kehitys ja aito  kansanvalta ei ole mahdollista sillä ihminen tarvitsee oikeistolaisessa mallissa hierarkista "Jumalaa" ja eliitin sanelevaa ylivaltaa.
Hallituksemme salailee nyt päätöksiään, sopimuksiaan ja asiakirjojaan ja saa kirkon ehdottoman tuen "Jumalan asettamana esivaltana". 

1989 laman aikana kirkko ei kehottanut kansaa vaihtamaan laman aiheuttaneita korruptoituneita poliitikkoja pois  vaan käski rukoilemaan laman aiheuttajien vallan vakauden jakoskemattomuuden puolesta.
Kirkko on aina poliittinen tekijä.

Vain valtio on nyt pakottanut ulkoapäin äärikonservativiisen kirkon  muutoksiin mm. tasa-vertaisuuslakeihin vedoten. 
Kirkko antoi tänäkin kesänä viidesläisten työntekijöittensä jakaa vapaasti nuorille kalvinistista Nuotta-lehteä, jossa opetetaan 1800-luvun saksalaista seksuaalisadismia itsetyydytyksen vaarallisuudesta ja synnillisyydestä.

Laaja opetushallituksen oikeistolainen VKTS-virkamiessalaliitto vaikuttaa yhä koulujen opetussuunitelmissa lasten tajuntaa vääristämässä ankarilla konservatiivi-oikeistolaisilla ja uskonnollisilla rajauksilla ja historian"tulkinnoilla". Myös seksuaalikasvatuksessa.
Vajaa ja outo seksuaalivalistus kouluissa on yhä enimmäkseen oikeistolaista vihapropagandaa, uskonnollis-fundamentalistien rehtorien vääristämää - tai ainakin rehtorien pelokasta taipumista uskonnollisen oikeiston painostuksen alla.
Sivistymätöntä lasten aivopesua oikeiston perinteiseen uskonnolliseen, alistavaan, pelottelevaan ja ahdasmieliseen maailmankuvaan peloilla ja valheilla.
Keskusta-oikeiston lestadiolainen valta kouluissa on hirmuista pohjoisessa. Synkkä sivistymättömyyden viltti puolen Suomen päällä.


Nyt meillä on kansa hinkuamassa oikeistolaista asekauppias-lestadiolaista pääministeriksi. Suomi kulkee synkälle 30-luvulle samalla kun Helsinkiin rakennetaan vauhdilla isoa CIA:n vakoilukeskusta ja Suomea uitetaan valheilla Natoon.


Kirkon tilanne on outo.

Vähemmistö pitää enemmistöä panttivankeina.

Rakenteen, "perinteen", rahahanojen ohjailun ja retoriikan voimin.


Kirkossa on liberaaleja luterilaisia ENEMMISTÖ mutta katolilaisia ihailevien konservatiivien ja kalvinisti-viidesäläisten valtaote ja valtaa ylläpitävät  salaiset kabinettisopimukset rikkaan  keskus-vatikaanin eli kirkkohallituksen tuella on niin hurjia keskustelemattomuudessaan, stagnaation ylläpidossa, että enemmistöliberaalit ovat pienen kiihkeän vähemmistön otteessa - aika monessa järjestössä enemmistö on jonkin vähemmistön pankkivankina koska vallassaolijat voivat sensuroida, käyttää valtavasti rahaa oman ideologian pönkittämiseen ja luoda propagandaa (väärää konservatiivista & kalvinistis-fundamentalistista opetusta "luterilaisuuden" nimissä ja arvovallalla) - sekä tietysi luoda oman suosikkisysteemin vähemmistön ehdoilla liberaaleja ulosheittäen rahalla voidellusta systeemistä - valtapelin eliittiluonteen ja eliitin kontrollin takia. Epädemokraattinen valta on rajaamista ja kontrollia. Elitismiä.

Järkyttavin ristiriita on todellakin siinä, että kirkon valtaeliiti vetoaa Lutheriin kumotakseen protestanttisen teologian ja toteuttaa retorisen lavastuksen takana vain Vatikaanin ja kalvinistein krikonäkemystä ilman luterilaista jatkuvaa uskonpuhdistusta.

Eliitti onistui taas pönkittämään keskitettyä valtaansa

kun kirkolliskokouksessa seurakunnat päätettiin liittää edistystä estävien kirkkokraattien hallinnoimiin seurakuntayhtymiin.


Kirkko on romahtamassa vähemmistön vallankaappaukseen, jota piispat suojelevat korusanoilla ja retorisilla harhautuksilla.


 Mitä Luther tekisi?

Piispat haluavat suojella vain omaa perinteisen koskematonta, rituaalista asemaansa ja käyttäytyvät kuin ei olisi tarpeellista avoimesti jäsentää räikeää vallankäyttöä  ja roihuavaa valtakamppailua kirkossa, esiintyvät vain sovittelijoina   "sovittelevilla  puheilla" - eivätkä halua ottaa selvää kirkkopoliittista positiota, kieltävät vastuun pakenijoina oman roolinsa johtajina ja teologisina linjanvetäjinä:



 Mitä Luther tekisi?





  • Kirkon torjuma fastistisen kristillisyyden historia Suomessa:



Kirkko ei tunnusta eikä kadu historiaansa: 
Suomalaiset olivat innoissaan uskonpuhdistuksen äitikirkon huomionosoituksista 1940.
Kuin merkiksi kihlauksesta kirkot perustivat "Luther-Agricola-seuran” toimintakanavaksi välilleen. Sen johtoon kuului koko kirkollinen kerma.
Seuran tavoitteet olivat poliittiset – sitoa Suomi Saksaan ja katkaista siteet pohjoismaihin, joiden kirkot suhtautuivat kriittisesti natsi-Saksaan.
Välirauhan aikana, kesällä 1940 Hitlerin kirkko oli alkanut osoittaa kiinnostustaan Suomeen.
Saksan ulkomaanpiispa Theodor Heckel ehdotti suhteiden tiivistämistä. Hyväntahdon eleenä Heckel antoi rahaa sodassa vaurioituneiden kirkkojen korjaamiseen. Hän saapui Suomeen ja sai miltei valtiovieraan kohtelun.
http://yle.fi/mot/041099/kasis.htm



 * Lisäys

    II

Viidesläisten seksuaalirasismi on kiinteästi yhteydessä kalvinistiseen seksuaalisadismiin,

jossa heterostandardi on yhtäkuin "kunnon porvarien" oikeus tuomiovaltaan eli "uskovainen"  saa tuomita "erilaiset" helvettiin ja pahojen henkien alaisiksi, normikristtyjen vihollisiksi. 

Vihollisten kautta määritetään identiteetti Vatikaanin vihakulttuurin perinteiden mukaisesti.

Yhteisön terrori luo omahyväisyyttä ja varmuutta paremmuudesta mutta ilman yksilön moraalia.

Aidossa luterilaisuudessa ei ole yhteisön moraalia vaan vain yksilön moraalia

- siksi erilaisuutta ei voi tuomita, jos on protestantti.

Moralismi on moraalin väärinkäyttöä manipulatiivisena valtana ja viharasismina. 

Eliitin keinoja ja temppuja oman valtansa tukemiseksi ja vihan ohjailemiseksi.

Viharasismin funktio on purkaa yhteisön vallankäytön ja julmuuden luomia paineita yhteisön ulkopuolelle - vaikkapa seksuaalisesti "erilaisiin". 

Amerikkalaiset kalvinistipoliitikoista (evankelikaalit) paljastuu jatkuvasti kaappihomoja, vaikka heidän uransa perustuu hyväksynnän ja vallan lypsämiselle viharasismilla laskelmoiden. Kieltävät itsensä vallan, pelon ja vihakulttuurin takia ja tukevat vihakulttuuria, joka on murskannut heidän oman itsetuntonsa. 

Viidesläiset opettavat myös tiiviisti

menestysteologiaa, että usko näkyy tietysti Jumalan siunauksenä. 

Tätä menestysteologiaa pohdittiin jo 4000 vuotta vanhassa Jobin kirjassa, missä siunattu mies hylkää Jumalan heti kun luksuselämä häviää alta.

(Originaali Jobin kirja on vain alkuosuus, jossa tekopyhä Job manaa Jumalan helvettiin)

Olemme juuri saaneet todistaa Räsäsen viidesläis-kalvinistista kirkkovaltio-oppia julkisuudessa, joten on aika outoa jos joku väittää ettei viidesläisyys ole kalvinismia "ukoontulo" julistuksineen.

Viidesläiset opettavat, että homoseksuaaleilla on väärä henki eli demoni.


Viidesläisissä liikkeissä eli mm. kansanlähetys, raamattuseura ja opko opettavat amerikkalaisten rahoittajiensa kautta  kirkkovaltio-oppia kristittyjen toiminnan päämääränä "kristitty valtio" tms käsitteinä.

Luther-säätiö on saanut suuria summia

amerikkalaisilta seurakunnilta, jotka ovat tiukasti kalvinistisia vaikka nekin käyttävät Luther-nimeä hävyttömästi kulissina ilman luterilaista yksilökeskeistä teologiaa ja ihmiskuvaa.

Ev-lut kirkko on omaksunut kalvinismia vuosisatojen ohessa aika tiiviisti joten sinänsä viidesläisyys ei ole ainoa kalvinismin lähde kirkossa.

Konservatiivien obsessiivinen eli pakonomainen ja seksuaalikeskeinen syntioppi on valtionkirkossa kokoelma Vatikaanin ja Calvinin opetuksia.

Kirkko ei missään tapauksessa ole luterilainen sen virallisten oppiensa mukaan.

Kun kuningas käski muuttaa kirkon nimen luterilaiseksi, jotta sia ryöstää Turun tuomiokirkon kultaisen levykaton, niin teologiaa, ihmiskuvaa ja oppia ei paljoa muutettu Vatikaanin opeista.

Suomessa ei siis ole tapahtunut uskonpuhdistusta kertaakaan, aina on suojeltu konservatiivisia käsityksiä ja sitä myötä Vatikaanin teologiaa ja valtapolitikkaa varsinkin valtionkirkon poliittisessa olemuksessa - ilman luterialista ihmiskuvaa.

Tietysti löytyy nyt julkisen painostuksen myötä piispoilta ja papeilta löysän liberaaleja myönnytyksiä

 mutta itse kirkossa ja kirkon poliittista valtaa ohjailevassa kirkkohallituksessa ei ole mitään omaehtoista uudistusta tapahtumassa.

Ei mitään.


Piispa itse todistaa, kuinka istuu käsiensä päällä:

Herätysliikkeet hämmentävät kirkkoa

Herätysliikkeet hämmentävät kirkkoa
Herätysliikkeet hämmentävät kirk











Ei kommentteja: