First a tip.
Steve Jobs used Finnish audio speakers for his Mac-audio (Genelec 1029's).
Now you know, what you should do.
http://www.genelectube.com/6000A_about.html
http:// www.genelec.com/?r=1
Steve Jobs used Finnish audio speakers for his Mac-audio (Genelec 1029's).
Now you know, what you should do.
http://www.genelectube.com/6000A_about.html
http://
So.
Reason for success for PC's in business culture in 80-90's was professional computer assistance crew who feared that easy and stable Mac would make them jobless. They had sadly realistic fear for their narrow career to reject workers to obtain easier computer experience. I'm quite serious about this simple reason why Steve Jobs and brilliant people in Apple finally got so frustrated and conflicted in mid 90's.
Steve Jobs Stanford Commencement Speech 2005
"He was this real scuzzy kid," Alcorn once told video game historian Steven Kent. "I think I said, 'We should either call the cops or we should talk to him.' So I talked to him."
Applen tuotteiden kontrollointi (kiinteät akut rahan lypsämiseksi) on sivuseikka tärkeimmän ohella.
Varmuus.
Helppous.
Visuaalisuus.
Käytettävyys.
Nämä ovat neljä pyhää skeemaa Applen tuotteelle. Lähes kaikille tuotteille. Ainakin verrattuna muihin.
Tietysti menestys nousi Jobsin päähän ja psykoopaattina hän halusi nähdä suoraan rahassa ihmisten rakkauden tuotteisiin.
iTunes on selkein esimerkki tuote asiakkaan ehdoilla toimimisesta.
Se oli ainoa palvelu, joka todella toimi ja nopeasti toimikin biisien ostamistapahtumana. Muut eivät toimineet. Muut olivat vain kokeiluja.
Final Cut editointiohjelmana aloitti uuden aikakauden, jossa ammattituotteet tuotiin siviileille. Se oli hyvin visionääristä, mikä aiheutti muissa hyvin kalliiden ammattituotteiden tuottajissa pyhää vihaa Jobsia kohtaan.
Kaupallinen taktikointi oli vain oheisilmiö kun tärkein oli kunnossa. Käyttäjän ei tarvinnut stressata interaktiivisen elämän osan kanssa.
Macit ovat olleet todella halpoja, kun ajatellaan niiden stressinvähentämisominaisuuksia käyttäjälle.
Varmuus.
Helppous.
Visuaalisuus.
Käytettävyys.
Nämä ovat neljä pyhää skeemaa Applen tuotteelle. Lähes kaikille tuotteille. Ainakin verrattuna muihin.
Tietysti menestys nousi Jobsin päähän ja psykoopaattina hän halusi nähdä suoraan rahassa ihmisten rakkauden tuotteisiin.
iTunes on selkein esimerkki tuote asiakkaan ehdoilla toimimisesta.
Se oli ainoa palvelu, joka todella toimi ja nopeasti toimikin biisien ostamistapahtumana. Muut eivät toimineet. Muut olivat vain kokeiluja.
Final Cut editointiohjelmana aloitti uuden aikakauden, jossa ammattituotteet tuotiin siviileille. Se oli hyvin visionääristä, mikä aiheutti muissa hyvin kalliiden ammattituotteiden tuottajissa pyhää vihaa Jobsia kohtaan.
Kaupallinen taktikointi oli vain oheisilmiö kun tärkein oli kunnossa. Käyttäjän ei tarvinnut stressata interaktiivisen elämän osan kanssa.
Macit ovat olleet todella halpoja, kun ajatellaan niiden stressinvähentämisominaisuuksia käyttäjälle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti