tiistaina, lokakuuta 23, 2018

HBL Schjerfbeck omimis-gate ja elokuva - suomenruotsalaisten kontrollihaave rasismina


Mikä on omimisen perikuva ja historiallinen tausta Suomessa?

    Kolonisaatio.


Siis suomenruotsalaisuuden tausta, olemus, identiteetti, ainakin sen kulttuurielitiin puheissa.

Ja sen seuraamus Suomessa, suomenruotsalainen eristäytyvä ja manipulatiivinen kulttuuri eliitin määrittelyvaltana.

HSL julkaisi siis kritiikin, jossa suomenruotsalainen ei halua että suomalaiset katsoisivat elokuvia suomenruotsalaisista. Suorastaan huvittavaa itsepaljastusta omimiskulttuurilta, rikkaiden säätiöiden ja rikkaiden vanhan rahan sukujen heimolta.
Nämä elitistit käyttäytyvät kuin olisivat itse natiiveja, joita jotkin vieraat suomalaiset uhkaavat. Uskomaton kiero papillinen käänteis-narratiivi kolonisaation kauhujen katumattomuuden suojana. Nuo syntiset suomalaiset käännyttäjien vihan ansaitsemina.

Kolonisaatioväkivallan aiheuttama papillinen "suomenruotsalaisuus" esiintyy yhä sanelemiskulttuurina, omimiskulttuurina, superrikkaiden sukujen korruptiovaltana jota massamedia ei todellakaan kerro ja jäsennä.

Hegemonian historianarratiivi on yhä täysin väärennettyä suomenruotsalaisten naurettavaa narratiivia eikä tavallinen ihminen tiedä että suomalaisilla oli oma vanhin eurooppalainen kirjoituskieli, riimukirjoitus 1500-l alkuun saakka kunnes suomenruotsalaisten kirkko ja koneisto sen tuhosivat. Riimut eivät olleet vain "viikinkien" vaan heidän esi-isiensä, suomea puhuvien suomalaisten heimojen kirjoitusta.

Suomenruotsalaisten "ylpeys" perustuu rikkaisiin suomenruotsalaisiin jotka lahjovat mm säätiöiden kautta suomenruotsalaisen eliitin vallan ja yhä eristäytyvän kulttuurimanipulaation tukijoita. Suomenruotsalaiset keskittyvät toistamaan metodisesti ettei ole suomalaista kulttuuria samalla kun korostavat eliittinsä rahoittamaa suomenruotsalaista kulttuuria.

Suomalainen korkean musiikin kulttuuri on jo esimerkiksi tuhottu vakavasti uudessa vimmassa kieltää suomalaisuus kulttuurina Sibeliusakatemian johtohenkilöiden ollessa suomenruotsalaisia tai suoraan suomenruotsalaisten sukujen palvelijoita - sillä veronmaksajien ja säätiöiden rahoja ei käytetä lahjakkaiden suomalaisten kouluttamiseen ja nostamiseen vaan uusi taktiikka on käyttää rahat ulkomaisten ja suomenruotsalaisten opiskelijoiden opiskeluun Suomessa Sibeliusakatemian ym liepeillä sekä PR-bileisiin ympäri maailman ja kuluneisiin julkkiksiin.

Tämäkin suomenruotsalaisuuden julistaja unohtaa sen että suomenruotsalaiset omijat estivät 1850 vuoteen saakka ehdottomasti kaikki suomenkieliset proosa- ym julkaisut ja sen jälkeen hankaloittivat kaikin tavoin: pakottivat Aleksis Kiven polttamaan alkuperäisen kaksi kertaa laajemman ja rohkeamman Seitsämän veljestä ja julkaisivat vain sensuroidun version. S-ruotsalaisuuden ydin on kolonisaatiossa, pakkouskonnossa, maavarkauksissa, eristäytymisessä kontrollin ohella verisessä vanhassa rahassa - eli originaalisessa omimisessa ja on halveksuttava osa historiaamme.
Suomenruotsalaisen eliitin identiteetti perustuu yhä suomalaisuuden sanelemiseen, kulttuurikontrolliin, omimisen roolille. Ruotsin ihailulle. Aivan uskomaton skeema jatkuu ja jatkuu. Ei missään Euroopan maassa ole puoluetta jonka nimessä on toisen maan nimi valloittajien muistoksi. Naurettavan läpinäkyvää kolonisaatiokulttuuria.

Ei pidä ihmetellä lainkaan miksi suomalaiset eivät halua mennä kuuntelemaan ruotsinkieltä elokuviin. Eivät suomalaiset ole unohtaneet sitä että viimeisinkin suuri nälänhätä oli suomenruotsalaisten aiheuttama sillä täysiä viljasiiloja ei avattu kuoleville suomalaisille
  • J.V. Snellmanin kova linja katovuosina: ”Rahvaan omaa syytä” – Joka kymmenes suomalainen kuoli. Viljaa olisi nälänhädässä 1866–1868 riittänyt kaikille, jos se olisi jaettu tasaisesti. SK
J.V. Snellman sanoi myös kirjeissään että nälkäkuolemat on Jumalan kosto kansalle - vaikka suomenruotsalainen eliitti sen koston toteutti. Snellmanin johdolla elintarvikkeita vietiin pois nälkään kuolevien Suomesta ja suoenruotsalaiset rikastuivat sinäkin vuonna köyhien työllä.


Suomenruotsalaisen hegemonian mukaan Suomessa ei ollut yhtään mitään ennen länsi-Rooma Vatikaanin lahjomien ja ohjaamien "ruotsalaisten" lahjaa, kolonisaatioalistusta ja pakkouskontoa, noitien polttoa ja kulttuuripiirien kiristystä ja tästä suoraan nousevaa valvontakulttuuria.

Suomenruotsalaiset kiihkeästi kieltävät että ei ollut suomalaisten omaa heimoa ja omaa aluetta ja että kolonisaatio on jumalan tahto. Suomen kieli on kuitenkin Euroopan natiivikieli, vanhin kieli Euroopassa. Suomenkielen alue oli laajin yhtenäinen kielialue kunnes uusi Rooma, länsi-Rooma aloitti kolonisaatiohyökkäykset v 400. "Ruotsin" alueen eteläosa oli alistettu pois suomlaisilta heimoilta ja kieleltä v. 800 - kts alla US senaatin arkiston kartta Euroopasta. 2000 v sitten roomalaiset senaattorit puhuivat fennoista eivätkä onnistuneet valloittamaan suomenkieleisiä alueita - miksiköhän.

Kaikki suomenruotsalainen ylpeys perustaa kolonisaatiotappamiselle, uhkailulle, valtaville maavarkauksille, verotukselle eliitin rikastuttamiseksi, raiskauksille (luuletteko että nyt paljastuneet Vatikaanin valtavat pedofiiliorganisaatiot eivät olisi olleet täälläkin jo 900 vuotta) kuvottavalle pakkouskonnolle, sensuurille, suomalaisten tuhansien vuosien historian tuhoamiselle.
  • Kai jokainen kulttuurikihokki ymmärtää että rasismi, äärioikeistolaisuus, sovinismi, naisviha ja fundamentalismi ovat vain ruotsalaisten ym tanskalaisten kirkko-kolonisaatiokulttuurien perintö Suomessa?  

Vieläkään ei yliopistoissa opeteta että mm Ukrainassa ja Ranskassa oli suomalaiskaupunkeja ennen Roomalaisten kolonisaatiota, Moskova ja Novgorod olivat tietysti suomalaisten kaupunkeja. Ranskankielen cantare perustuu suomalaiselle kantele-sanalle. Kulttuurin natiivi suurvalta, suomalaiset geenien ja luonteen puolesta vanhin linja ainakin 43000 vuotta Euroopassa.

Uusin miekkatutkimus
myös paljasti että suomenruotsalaisten hallinnoima museovirasto oli ilman tutkimuksia väittänyt 100 vuotta ettei Suomessa ole tehty miekkoja - vaikka olikin.

Löydettyjen miekkojen määrä on toiseksi suurin Euroopassa mikä kumoaa kaikki museoviraston suomenruotslaiset sadut roskaksi suomalaisten kulttuurihistoriasta. Täällä on ollut vanha, organisoitunut ja arvostettu kulttuuri.



" Taidehistorioitsija kehottaa HBL:ssä boikotoimaan Antti J. Jokisen Helene Schjerfbeck -elokuvaa

 Pontus Kyander:in mukaan Antti Jokisen suomeksi ohjaama elokuva on esimerkki kulttuurisesta omimisesta, sillä Schjerfbeck osasi vain muutaman sanan suomea





















Ei kommentteja: