lauantaina, lokakuuta 01, 2016

Miksi vihreät eivät ylistä Amerikan vihreitä ja presidenttiehdokasta Jill Steiniä?



Miksi vihreät Suomessa eivät ylistä Amerikan vihreitä?

Vastaus on hyvin yksinkertainen.

Suomen vihreät ovat oikeistolaisia, eliitin palveluksessa.

Amerikan vihreät vasemmistolle ja humanisteille ystäviä, kansan palveluksessa.

Suomen saksalaisen "Vihreä" natopuolue paljastaa itsensä sadoin keinoin kapitalistien ja militaristien palvelijoiksi.

Suomalaiset viherät kuuluvat vanhoihin fasistisukuihin (kannattivat Hitleriä) - mikä  ei mukamas kiinnosta "journalisteja".












The Green Party presidential nominee is also coming under fire for her own rhetoric on race after trying to…
TRUTHDIG.COM






Suomen Vihreiden korruptio täysin rkp:n ja kokoomuksen perässä matkittua törkeää elitismiä - 2000 miljoonan euron tuhlaus hyvä veli -rahankylvämiseen, täysin turhaan ja ruuhkauttavaan metron minilaajennukseen

  • Professori patistaa julkaisemaan Länsimetron pöytäkirjat: "Kyse olennaisesta julkisten varojen käytöstä"






Washington might hope that it has Assange cornered, but despite the man’s inability to physically move anywhere, it would seem that it is he who is doing all the…
ANONHQ.COM




Euroopan vihreiden suuri ystävä - kaaosmiljardööri




Oliver Stone on Show Biz’ Coziness With CIA

Oliver Stone, director
Chris Wallace, Interview Magazine
I think it was the critic and filmmaker Rod Lurie who once said of Oliver Stone that he has made two of the greatest films of all time and two of the worst—which means he is the director with the world’s biggest balls. There is a little room for debate in there, if only on the numbers. The films to which I imagine he referred in praise, Stone’s early masterpieces, Platoon (1986) and Wall Street (1987), are indeed resounding and deserving favorites. But to any pile of best-of contenders, I would have to add at least Born on the Fourth of July (1989) and Nixon (1995). And, for my money, Stone’s JFK (1991) is the best American studio film of the last 40 years.
In one of that film’s greatest scenes, Donald Sutherland, playing a kind of military-industrial complex Deep Throat, delivers a titanic monologue, recapping 50 years of American imperialism in about ten pages of script, coming to rest on the assassination on November 22, 1963, and why it took place. “Well, that’s the real question, isn’t it?” he says. “Why? The how and the who is just scenery for the public. Oswald, Ruby, Cuba, the Mafia, keeps them guessing like some kind of parlor game. Prevents them from asking the most important question: Why? Why was Kennedy killed? Who benefited? Who has the power to cover it up?”




Vertaisarvioitu teos paljastaa valtiollisen valehtelun mittasuhteet.
VASTAVALKEA.FI|HENKILÖLTÄ PAUL CRAIG ROBERTS











Kai Sadinmaa  - Piispa Kalliala on hauska tyyppi. Hänen mielestään kirkko uudistuu kun totellaan sääntöjä. Mitähän Luther olisi tästä tuuminut tai Nasaretin mestari? No kirkkohan ei uudistu muuten kuin tottelemattomuuden ja yksilöiden henkilökohtaisen rohkeuden ja itsensä likoonlaittamisen kautta.













Ei kommentteja: