Mike Pohjolan sivulla löytyy mainio määritelmä SLUSHin olemukseen
Antti Asumaa Sun on hankkiuduttava oheistapahtumiin. Sillä 80-luvun pankkibileet, 90-luvun mainostoimistobileet ja 2000-luvun IT-bileet ovat kaikki jälleensyntyneet Slushin ympärille. Milloinkaan muulloin ei tapahdu yhtään mitään. Itse Slush on pelkkä näytelmä, joka näytellään, jotta päästään niihin oheistötteröihin käsiksi. Tämä viikko on menneiden vuosikymmenien vekkihousumiesten ja kulahtaneiden markkinointihefejen paluu hyviin aikoihin. Pääsy kollageeneiltaan kiinteiden gogetter-ihmisten kiinnostuksen kohteeksi on varmistettu enkelisijoittajakäyntikorteilla, pressipasseilla ja nousussa olevien hype-firmojen tarjoamilla "UG"-reiveillä. Toisaalta konsepti on hyvä, sillä nykyajan nuoret eivät enää ryyppää baareissa vaan eventeissä, challengeissa ja VIP-lennoilla Piilaaksoon.
ja mainoskuva
Liikeidea löytyi sattumalta! Lue, kuinka @HoldaIo iski— Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) November 22, 2017
kiinni kasvuun kiihdyttämön avulla. #NordeaSlush17 #slush17 https://t.co/NP53yD6bqQ
https://suomenkuvalehti.fi/.../nuori-yrittaja-nain.../...
.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti