torstaina, heinäkuuta 14, 2011

Onko Ilosaarirockiin menijöitä - Sielun Veljet kutsuvat






Tuulelta Vastauksen Saan 

(1983 Promo) 

 


 
::





Nuoret ja aikuisten olemassaolon tarkoitus: Moralismi.



Paheksunnalla aikuiset saavat lievitystä omantuntonsa vaivoihin oman elämänsä epärehellisyyksistä.


Nuorten terveys tuhotaan turhalla ja tekopyhällä huumelainsäädännöllä. Mafia rikastuu.
Arvaamattoman suuret ja epäpuhtaat annokset tappavat ihmisiä 40 kertaa enemmän kuin itse huumeet. Huumeet vapaiksi terveen järjen takia - kaikki, jotka haluavat huumeita, niitä valitettavasti jo saavat. Mutta henkensä uhalla. 

A-studio
areena.yle.fi
Nuoret kertovat saavansa huumeita helposti. Seksuaalirikokset eivät koske ainoastaan naisia. Studiossa rikoskomisario Ritva Elomaa.
Huumausainelaki on pahin huumerikos.

Jos alkoholin kieltolaki ei toiminut, miten sitten kuvitellaan että huumausainelaki toimisi?



::


Hirttoköydet hämärässä huomataan,
Käy nuoret kuumat kurjenkaulat kuohuksissaan silmukkaan,

Vain puitten serkut turkistaan saa valaistua murhaajaan,
Kun uskottomat pimeydessä ovat kilpaa kauhuissaan.

Puitten serkut, siskot, lapset, sielun veljet
Horisontin haihduttaneet, sielun veljet

 Ja tätä mä maistan, 
tämän mä tunnen,
Ja yhä mä uskon, tätä mä aistin, kuulen, haistan

Mä olen alkanut maatua, 
ohimoilta versovat villiruusut,
Vuoren päältä laulukin kaikuu läpi harmaan Frederikin,
Jalat multa hajoaa, isä lasta rakastaa

Vuorten lapset, muovin syöjät, 
sielun veljet
Teräksessä, asfaltissa, 
sielun veljet

Ja tätä mä maistan

 ja tämän mä tunnen

  ja yhä mä uskon

  ja tätä mä aistin, kuulen, maistan
 
Puitten serkut, siskot lapset, sielun veljet
Kohta lyödään yhtä kaikki, sielun veljet



- Sielun Veljet Kansan parissa - LIVE CD -


::





Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois

Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois, hei
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois, hei

Kai sä olet joskus kävellyt harhaan
Harhassa löytänyt taivaan
Sit' sut' haettiin pois
Todellisuus oh-hoi...
Kyyneleet saa kaupungin täyttää
Virta vieköön viisauden
Huuhtoutukoot muukalaiset
Pois sieluistamme, irti sieluistamme,
Sieluistamme pois, pois, pois

Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois, hei
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois, hei

Kai sä olet joskus kiivennyt puuhun
Nähnyt, tuntenut tuoksun
Sit' sut' haettiin pois
Maahaan taas oh-hoi...
Puista näkee pidemmälle
Tuuli puita horjuttaa
Puista näkee syvemmälle
Metsään ja metsän taa
Kaikki puihin kavutkaa
Metsään ja metsän taa

Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois, hei
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois
Eksynyttä, älä hae eksynyttä
Lammasta metsästä pois, hei
Sanoitukset Lyrics Ismo Alanko keikkakuvia keikkakuvat



::



Peltirummun paluu

 

artikkeli Kuukausiliite HS





Ei kommentteja: