maanantaina, joulukuuta 11, 2017

Analysoidaan hetki Jouko Turkkaa - eliitin harhauttava narri?


i

Turkan alamaisdramaturgiassa suomalainen kuvattiin eläimeksi joka vapisee pensaan takana.

Mutta Turkka ei kuvaillut miksi. Turkka ei kuvaillut kolonisaation teurastajia jotka olivat ajaneet suomalaiset metsään vapisemaan. Turkka oli kieltämässä statustietoisuutta. Hänen maailmansa oli täysin sokea vallan rakenteille, jotka ovat märittäneet Suomessa kaiken. Myös talvisodan aloittajana eliitin kiihko Hitlerin puolesta kieltäen Neuvostoliiton irtautumisvaatimukset eliitin rakkaudesta natsi-imeprialismiin ja rotuoppiin.

Eliitti on aina karnevalisoinut suomalaisten kärsimuksiä.

Raskauttavin esimerkki on Snellman, joka kirjoitti että Suomen kansa on ansainnut Jumalan rankaisun. Samalla viljavarastot olivat täynnä ja maaeliitin riistaliha vietiin ulkomaille eliitin rikastumiseksi. Horror. Satushorror.
 

ii

Turkka laittoi oppilaansa ratikkaan katselemaan vammaisia ja surullisia ja sitten urheilusalissa nauramaan ja matkimaan arjen ihmisiä. Turkka ei laittanut oppilaita westendin taksikuskeiksi tai pitopalvelun tarjoilijoiksi ja sitten nauramaan eliitin valituksille ja juoruille.

Turkan valeanalyyttisyys on typerryttävää kun nyt sitä tarkastelee ihailukalvon läpi. Hän oli vain yksi suomenruotsalaisista jotka loivat myyttiä suomalaisista, jotka saavat syyttää itse itseään ja ohittivat vieraan kulttuurin tänne läsähtäneen eliitin jumalattoman fasistisen kolonisaatiovarkauskulttuurin ja pakkouskontohelvetin.


  • Youtubessa paljastava Turkan ja Salaman keskustelu. Turkka koettaa voittaa ruumiinkielellään mutta Salama voittaa mielellään. Kts alla


iii

Salamalla on joka kirjassa enemmän hegemoniakritiikkiä ja Dario Foota ja statusvallan dekonstruktiota kuin yhdessäkään Turkan nielaistussa sivulauseessa. Turkka esiintyi eliitille kansanmiehenä kuin ylpeä kuninkaan siunaama karnevaalinarri - kun Salama on raffi moukaroidun ja ymmärtävän kansan ääni eliitin yhteiskuntakonstruktiota repien.
 

iv

Turkka matki Kabukia ja Butoa joissa EI horjuteta statustodellisuutta eliitin mieliksi.
Shakespearen kirjoitusryhmä (tuntematon) varoi MYÖS kyseenalaistamasta vallassa olevaa eliittiä ja ravisteli vain valtaan päässeiden entisiä tapettuja viholisia.



v

  *  päivitys 12 2017 uusi kirja


  • Katja Kiurun aikana äärivasemmistolaisuus peittyi Turkan kehittelemään ”horkkateatteriin”, jossa hikijumpalla pyrittiin poistamaan kaikki turha. 


Kyllä, Turkan operaatio oli valevasemmistolaisuus, huuto ja kapina ilman eliitin analysointia ja vastustamista.

" Turkkalaisten aikakausien vuosikymmenet Helsingin Sanomain Jukka Kajava ja Kirsikka Moring (ent. Siikala) peittelivät koulussa tapahtuvaa mielivaltaa ja sadismia sisältäviä metodeja." 

Siksi oikeistomedia oli niin armollinen Turkkaa kohtaan, suomalaisuus esitettiin vangittuna sirkuseläimenä joka sai sähistä kaltereiden takana kun Turkka piti oppilaansa kaukana todellisuudesta ja todellisuutta muokanneesta terrorista, eliitin etuoikeusterrorista, pahimman väkivallan suojellusta ulottuvuudesta. Phimmat pedofiilit ja kusajat ovat saneet elää turvallista elämää eliitin suoja-alueella samalla kun suomalaisille on vakuutettu että Suomessa olemme tasavertaisia ja kaikki on hyvin. Ettei historiastakaan tarvitse tietää.

SDP on paljastunut 100% valevasemmistolaiseksi projektiksi CIA:n ohjaamana kymmenillä miljoonilla lahjusdollareilla - ennen ja jälkeen sotien.

Turkka oli taas yksi suomalaisia ruhjova kirkkoherra mutta nyt naamioitunut opetellun jätkän puhetyylin taakse suomenruotsalaisen suvun piiloutuneena edustajana.




    Käymälä :


12.8.2016



Kumpi lopulta oli suurempi taiteilija, Jouko Turkka vai Spede Pasanen.



wiki pic




Salama terävänä




Turkan demagogiaan piilotettu pessimismi - alamaisen tärinän hypnoottisuus  





















‪#‎turkka‬ ‪#‎teatteri‬ ‪#‎taide‬

Ei kommentteja: