maanantaina, maaliskuuta 19, 2018

Pressiklubi sotaa julistamassa Venäjälle ja journalismia puukottamassa



     Pirkko Marjatta Turpeinen-Saari:  

" Tämän viikon Pressiklubi sai haukkomaan henkeä. Onko tämä totta? 
Se oli vastuullisen median irvikuva. 
Yhtenäisenä toimittajajoukko Risto E.J. Penttilällä ryyditettynä analysoi Britannian myrkytystapahtumaa seurauksineen sekä eduskunnan välikohtausta Leena Meren ja Paavo Arhinmäen välillä. Pääministeri on antanut kaksi vaihtoehtoa tapahtuman selittämiseksi. Joko tekijä on venäläinen, hallituksen agentti tai Venäjä ei ole huolehtinut kemiallisten aineiden huolellisesta säilyttämisestä. Suomen vastuullinen media ei ole tullut kertoneeksi, että Britannian parlamentissa labourin puheenjohtaja Jeremy Corbyn on kysynyt todisteita, joita pääministeri May ei ole pystynyt antamaan. Sen sijaan mediamme on kertonut ulkoministeri Johnsonin sanoneen, että syyllinen on itse presidentti Putin. Puolustusministeri vuorostaan on käskenyt Venäjän mennä pois ja pistää suunsa tukkoon!  
Se mikä Pressiklubi-ohjelmaa katsoessa sai hämmästymään, oli toimittajien ja Risto E.J. Penttilän itsetyytyväinen välinpitämättömyys totuudesta. Samasta totuudesta, jota he vaalivat eduskunnan tapahtumia analysoidessaan. Toimintatapa oli vastuuton.  
   Kuinka tähän on tultu? 
Osanottajista Taru Tujuselle, kokoomuksen entiselle toiminnanjohtajalle, riitti hänen sanojensa mukaan se, mitä päivälehdistä on lukenut. Muille näytti riittävän se, mitä Ison-Britannian pääministeri ja ulkoministeri ovat asiasta lausuneet. Saman mallin mukaan Suomessa on eräistä rikostapauksista kirjoitettu kirjoja ja valmistettu elokuvia ennen kuin oikeus on käsitellyt tapauksia. Toimittajat toimivat, tutkijoina, syyttäjinä, todistajina ja tuomareina. 
Sama kaava on NATO:lla kriisialueilla. Se pidättää, syyttää, todistaa ja tuomitsee jäsenmaittensa rahoittamissa tuomioistuimissa henkilöitä, jotka ovat vastustaneet sen valtapäämääriä.  
Tämä piittaamattomuus alkeellisimmastakaan juridisesta totuudesta on hämmentävää. Kun sen yhdistää vuosia Suomen mediassa jatkuneeseen russofobiseen lietsontaan tulee mieleen historia. Milloin olemme eläneet aikaa, jolloin natsismia muistuttavavat ennakkoluulot ja väkivaltaiset mielikuvat ovat olleet vallalla Suomen mediassa ja yhteiskunnallisessa elämässä? 
Suomi ei ole käsitellyt natsismin aikaansa edes siinä määrin kuin sisällissotaa. Talvisodan alla otetuissa uutisfilmeissä voi nähdä helsinkiläisen yleisön nostavan kätensä natsitervehdykseen seuratessaan Neuvostoliiton lähetystön evakuointia. Syyskuun 14.päivänä 1939 Akateeminen Karjala-Seura julisti "Nyt on aika iskeä. Sotilaittemme uljas sankarihenki ja päällystömme henkinen ylivoimaisuus oppimattoman ja sivistymättömän ryssäläispäällystön rinnalla. Voittomme on varma. Kohta tulee hetki, jolloin emme enää taistele yksin." 
Pressiklubin osanottajien sivistymätön ylemmyydentunne ja Venäjän hallituksen, erityisesti presidentti Putinin totuudenvastainen leimaaminen myrkyttäjäksi jätti mietteisiin. 
Toinen historiallinen aikakausi, jolloin sama pidäkkeetön aggressiivisuus ja rasismi oli vallalla, oli ennen sisällissotaa talvella 1918. "Eräässä pääkaupungin porvarillisessa lehdessä 11.1.1918 sanotaan, että muutoin kyllä se vuoden 1870 ranskalainen resepti olisi käyttökelpoinen, ellei se tekisi tätä meidän itsenäisyyden saavuttamisaikaamme niin rumaksi ja siinä suhteessa siis tekisi pahaa vaikutusta. Tiedätte arvoisat edustajat, mikä resepti se oli. Kenraali Gallifet ammutti maahan syyllisiä ja syyttömiä, miehiä, naisia ja lapsiakin, teurasti niin kuin Chicagon teurastamoissa säälimättömästi teurastetaan eläimiä. Lähetettiin lisäksi kymmeniä miehiä, vallankumoustaistelijoita, vuosikausiksi vankisiirtoloihin kitumaan ja henkisesti ja ruumiillisesti surkastumaan. Ehkäpä Suomen porvaristossa on nyt niitä, joille tuo rauhoitustapa olisi mieleinen . Saadaan pelätä, että kun taistelun kuumuuteen joudutaan, semmoiseenkin ehkä erehdytään."sanoi Kullervo Manner Suomen eduskunnassa, jossa samana päivänä päätettiin suojeluskuntien muodostamisesta Suomen viralliseksi, porvareiden johtamaksi, luokka-armeijaksi.(teoksessani Lahtari, Punikki ja Teurastaja)
Medialla on keskeinen vaikutus joukkopsykoosin synnyttämisessä. 
Suomen media on siitä erikoisessa asemassa, että edellinen valtioneuvosto on lähettänyt toimittajia ja virkamiehiä opiskelemaan Venäjä-vastaista hybridisotaa Yhdysvaltoihin. 
Siten sensuurilla ja manipuloinnilla on valtioneuvoston siunaus. Lisäksi USAn ja NATO-EU:n hybridisota-keskuksen läsnälo Helsingissä vahvistaa sensuuria. 
Kenraali Gallifet'in resepti tuli käyttöön Suomessakin sisällissodan jälkeen. Karjala-Seuran toivoma hyökkäys myös toteutui. Pullistelua on aina harrastettu jonkun vahvemman suojeluksessa. Sisällissodassa ja toisessa maailmansodassa Saksan ja natsi-Saksan liittolaisena, nyt "turvassa" NATO-EUn selän takana. Emme taistele yksin. Emme ole valheellisia, oikeudenkäynnin säännöistä piittaamattomia yksin. Olemme yli 20 vuotta myötäilleet kaikkia EU:n entisten siirtomaavaltojen vallanhaluisia ja laittomia toimia. 
Olemme menettäneet paitsi itsenäisyytemme, myös moraalimme.
Eduskunnan välikohtauksen kysymyksenasetteluna oli, löikö Paavo Arhinmäki Leena Merta?
Todistusaineistona käytettiin videota tapahtumasta. Sen nähtyään kukin osanottaja sai analysoida mitä mieltä oli väkivallan asteesta. Tarkastelu antoi mahdollisuuden objektiivisuuteen ja kukin tulkitsi tapahtuman omalla tavallaan." 
PRESSIKLUBI JA MYRKYTYS BRITANNIASSA
Lauantai 17.3.2018 klo 12:23


     II



KULTTUURIVIHKOT


Kun pääministeri Tony Blair tuki valheellisia syytöksiä Irakin joukkotuhoaseista juuri ennen Irakin sotaa, niin nyt pääministeri Theresa May on liian nopeasti ja ilman riittäviä todisteita julistanut Venäjän syylliseksi.
Kansainvälisten säännösten mukaan valtiolle tulisi antaa kymmenen päivää aikaa vastata syytökseen kemiallisista aseista, mutta Britannia antoi vain yhden päivän aikaa Venäjälle vastata eikä suostunut antamaan edes näytettä myrkystä, vaikka Venäjä pyysi useaan kertaan.
Vasta kun oli kulunut 11 päivää venäläisen Sergei Skripalin myrkytyksestä ja Britannia oli jo tuominnut Venäjän häätäen 23 diplomaattia, niin ulkoministeri Boris Johnson lupasi (15.3.) lähettää Novitshok-hermomyrkyn tutkittavaksi YK:n alaisen kemiallisten aseiden laitokseen (OPCW). Miksi näin myöhään? Miksi hermomyrkkyä ei annettu tutkittavaksi heti, kun se oli mahdollista ja epäilykset myrkyn venäläisvalmisteisuudesta tulivat laajempaan julkisuuteen?
Britannian entinen suurlähettiläs Craig Murray paljasti (14.3.), kuinka koko Novitshok-hermomyrkyn olemassaolo on hyvin kyseenalainen niin Britannian, Yhdysvaltojen, Ranskan, Saksan ja YK:n johtavien asiantuntijoiden mukaan. Lisäksi myrkkyä olisi voitu valmistaa lähes missä tahansa lannoitetehtaassa ja missä tahansa maassa. Joten hermomyrkkynäyte sinänsä ei ole lainkaan riittävä todiste Venäjän syyllisyydestä.
Craig Murrayn (16.3. ) saamien sisäpiiritietojen mukaan Britannian erikoisasiantuntijat eivät ole kyenneet vahvistamaan, että Novitshok-myrkky olisi peräisin Venäjältä... "  kts

http://kulttuurivihkot.fi/lehti/jutut/artikkelit/1036-miksi-britannia-julisti-kiireella-ja-ilman-riittavia-nayttoja-venajan-syylliseksi




III

Kuinka voimme ymmärtää oikeiston sotapsykoosia.

Suomalainen oikeisto perustuu fasismille. Sisällissota oli oikeiston aloittama vallankaappaus laittomien yksityisarmeijoiden perustamisena ja Saksan kuninkaan tuomisena Suomen hallitsijaksi Suomen siirtämiseksi Saksan verotusmaakunnaksi ilman omaa demokratiaa.

30-40 luvuilla oikeiston ihailu Hitleriä kohtaan oli avointa.

Oikeiston todellista lähtökohtaa sensuroidaan massiivisesti valtamediassa.

Sisällissodan ja jatkosodan jälkeen  fasistit jäivät valtaan, Erkko ja Kekkonen näkyvimpinä.  Fasisteja ei siirretty vankilaan jonne heidät olisi pitänyt jättää suomalasiten teruastajina ja sodan sytyttäjinä.

Jatkosodan jälkeen vasemmistoa myötäiltiin mutta oikeistofasistit olivat vallassa. YLEkin loi teatterin jossa Kekkosen mies Repo loi illuusion hyväksytystä vasemmistosta mutta mitään historian ehellisyyttä ja poliittista analyysia todellisesta vallasta Suomessa ei tapahtunut. SUPO jatkoi Valpon terroira aitoja vasemmistolaisia kohtaan joiden työura tuhottiin.



IV

Kuinka "journalistit" eivät vieläkään tunnusta USA-Naton sytyttämää hyökkäyssotaa ja terroria Jugoslaviassa?

  • Racakin taistelu ja Salisburyn myrkytys eli miten provokaatio hoidetaan
      

Maanantai 19.3.2018 klo 18:09 - Pirkko Turpeinen-Saari

Yhdysvaltojen johtamat NATO-maat olivat koko vuoden 1998 ajan uhanneet Jugoslaviaa pommituksilla, ellei maa alistuisi NATO-maiden vaikutusvallan lisäämiseen alueella ja lopulta koko Jugoslavian NATO-miehitykseen. Balkanin jaosta kiinnostunut kansainvälinen yhteisö, USA ja Saksa etunenässä, vaati Jugoslavian armeijaa vetäytymään Kosovosta asettamatta mitään ehtoja tukemilleen KLA-terroristeille, jotka halusivat päästä valtaan Kosovossa, itsenäistää tämän Serbian maakunnan ja muodostaa vähitellen suur-Albanian.
Läntinen vastuullinen media oli koko vuoden 1998 esitellyt serbit väkivaltaisina, raiskaavina, albaaneja kodeistaan häätävinä hirviöinä unohtaen albaaniterroristien suorittamat murhat ja muut terroriteot. Jugoslavian perustuslaillinen oikeus puolustaa maataan Albanian puolelta tulevilta terroristeilta ei löytänyt puolustajia...























































-

sunnuntaina, maaliskuuta 18, 2018

Analysoidaan hetki Jouko Turkkaa - eliitin harhauttava narri?


i

Turkan alamaisdramaturgiassa suomalainen kuvattiin eläimeksi joka vapisee pensaan takana.

Mutta Turkka ei kuvaillut miksi. Turkka ei kuvaillut kolonisaation teurastajia jotka olivat ajaneet suomalaiset metsään vapisemaan. Turkka oli kieltämässä statustietoisuutta. Hänen maailmansa oli täysin sokea vallan rakenteille, jotka ovat märittäneet Suomessa kaiken. Myös talvisodan aloittajana eliitin kiihko Hitlerin puolesta kieltäen Neuvostoliiton irtautumisvaatimukset eliitin rakkaudesta natsi-imeprialismiin ja rotuoppiin.

Eliitti on aina karnevalisoinut suomalaisten kärsimuksiä.

Raskauttavin esimerkki on Snellman, joka kirjoitti että Suomen kansa on ansainnut Jumalan rankaisun. Samalla viljavarastot olivat täynnä ja maaeliitin riistaliha vietiin ulkomaille eliitin rikastumiseksi. Horror. Satushorror.
 

ii

Turkka laittoi oppilaansa ratikkaan katselemaan vammaisia ja surullisia ja sitten urheilusalissa nauramaan ja matkimaan arjen ihmisiä. Turkka ei laittanut oppilaita westendin taksikuskeiksi tai pitopalvelun tarjoilijoiksi ja sitten nauramaan eliitin valituksille ja juoruille.

Turkan valeanalyyttisyys on typerryttävää kun nyt sitä tarkastelee ihailukalvon läpi. Hän oli vain yksi suomenruotsalaisista jotka loivat myyttiä suomalaisista, jotka saavat syyttää itse itseään ja ohittivat vieraan kulttuurin tänne läsähtäneen eliitin jumalattoman fasistisen kolonisaatiovarkauskulttuurin ja pakkouskontohelvetin.

  • Youtubessa paljastava Turkan ja Salaman keskustelu. Turkka koettaa voittaa ruumiinkielellään mutta Salama voittaa mielellään. Kts alla




iii

Salamalla on joka kirjassa enemmän hegemoniakritiikkiä ja Dario Foota ja statusvallan dekonstruktiota kuin yhdessäkään Turkan nielaistussa sivulauseessa. Turkka esiintyi eliitille kansanmiehenä kuin ylpeä kuninkaan siunaama karnevaalinarri - kun Salama on raffi moukaroidun ja ymmärtävän kansan ääni eliitin yhteiskuntakonstruktiota repien.
 

iv

Turkka matki Kabukia ja Butoa joissa EI horjuteta statustodellisuutta eliitin mieliksi.
Shakespearen kirjoitusryhmä (tuntematon) varoi MYÖS kyseenalaistamasta vallassa olevaa eliittiä ja ravisteli vain valtaan päässeiden entisiä tapettuja viholisia.



v

  *  päivitys 12 2017 uusi kirja


  • Katja Kiurun aikana äärivasemmistolaisuus peittyi Turkan kehittelemään ”horkkateatteriin”, jossa hikijumpalla pyrittiin poistamaan kaikki turha. 


Kyllä, Turkan operaatio oli valevasemmistolaisuus, huuto ja kapina ilman eliitin analysointia ja vastustamista.

" Turkkalaisten aikakausien vuosikymmenet Helsingin Sanomain Jukka Kajava ja Kirsikka Moring (ent. Siikala) peittelivät koulussa tapahtuvaa mielivaltaa ja sadismia sisältäviä metodeja." 

Siksi oikeistomedia oli niin armollinen Turkkaa kohtaan, suomalaisuus esitettiin vangittuna sirkuseläimenä joka sai sähistä kaltereiden takana kun Turkka piti oppilaansa kaukana todellisuudesta ja todellisuutta muokanneesta terrorista, eliitin etuoikeusterrorista, pahimman väkivallan suojellusta ulottuvuudesta. Phimmat pedofiilit ja kusajat ovat saneet elää turvallista elämää eliitin suoja-alueella samalla kun suomalaisille on vakuutettu että Suomessa olemme tasavertaisia ja kaikki on hyvin. Ettei historiastakaan tarvitse tietää.

SDP on paljastunut 100% valevasemmistolaiseksi projektiksi CIA:n ohjaamana kymmenillä miljoonilla lahjusdollareilla - ennen ja jälkeen sotien.

Turkka oli taas yksi suomalaisia ruhjova kirkkoherra mutta nyt naamioitunut opetellun jätkän puhetyylin taakse suomenruotsalaisen suvun piiloutuneena edustajana.




    Käymälä :


12.8.2016



Kumpi lopulta oli suurempi taiteilija, Jouko Turkka vai Spede Pasanen.



wiki pic




Salama terävänä




Turkan demagogiaan piilotettu pessimismi - alamaisen tärinän hypnoottisuus  





















‪#‎turkka‬ ‪#‎teatteri‬ ‪#‎taide‬

lauantaina, maaliskuuta 17, 2018

Onnellisin Suomi Maailmassa

Onnellisin Suomi maailmassa, oi saa onnea rakentelusta ilman mitään päämäärää ja kunniasta maailman kalleimasta toimimattomasta rakennuksesta ja uusista homerakennuksista kuntamafian älykkään loputtomana rahakkaana huoltokorruptiobisneksenä, saa onnea veronmaksusta ilman tuloksia vaikka rahat poltetaan täysin väärin rakennetussa huijareiden Olkiluodossa, totisesti totisesti onnellisin kansa maan päällä kun ei välitä verorahojen poltosta, ei laita onnessaan euronato-poliitikkoja vastuuseen Ranskan rikastuttamisesta Euroopan militarisoimisen ja uhtautumisen nimissä yhteiset rahat kun Suomi maksaa euroidentiteetistä uhteisen mafian euromafian nimissä eikä oh vaadi ranskalaisilta aitoa korvausta +7 miljardin ylimääräisestä kustannuksista ja sähkölaskuina eikä poliittisen korruptiomme hunajapadalta, länsimetron n 900 miljoonan lisäbonuksesta rakennusmafioille unohtamatta vuosittaista 7000 miljoonan luovutusta EU:lle tulliverotuksesta pois valtion budjetista, Onnellisten oi Onnellisten Suomi maksaa kolminkertaisia sähkölaskuja kunhan ei vihreiden ja rkp-kokoomuksen mieliksi missään nimessä osteta naapurilta ydinvoimaa tai toimivia voimaloita kunhan mätetään onninatoon rahat sen jäsenmaille, oi onnellista kansaa, ei välitä vaikka toimittajat eivät haastattele aitoja asiantuntijoita kuinka turbiinit ovat jo romuna ennen käyttöä ja puolalaiset työntekijät kertovat ranskalaisten vihaisesta välinpitämättömyydestä. Epäpoliittisiksi uhreiksi, maailman onnellisimmiksi suostuteltu kansakunta ei vaihda poliitikkojaan sillä he julistavat vastuuttomuden evankeliumia eliitin ekstaattisessa onnelassa, oligarkkien Suomessa jossa onni taataan mitä onnellisimmmilla valheilla onnellisten alamaisten mediassa.
Massamedia on eliitin Mainostoimista.


















.